Re: BOOT i OS/2

Autor: zubalo (zubalo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 11:19:25 MET DST

Z tego co wiem Bootmenager OS/2 potrzebuje osobnej partycji a ja nie moge
sobie pozwolic na tworzenie dodatkowej partycji. A tak w ogóle to jak
zainstalowac bootmenagera z os/2 jak system juz stoi?
Użytkownik Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:200108200513.HAA16937_at_kujawiak.man.lodz.pl...

> Zainstalować BOOT Managera z OS/2 i do niego podpiąć partycje : FAT-16 i
HPFS.