Re: BOOT i OS/2

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 07:13:50 MET DST

On Sun, 19 Aug 2001 23:43:02 +0200 (MET DST), Zubalo wrote:

>Mam problem z bootowaniem DOS'a. Problem pojawił sie po zainstalowaniu
>systemu OS/2. Przed instalacją OS/2 miałem dwie partycje podstawowe
>1 Fat 16 DR-DOS (aktywna- windows NT zainstalował swojego bootmenagera)
>2 HPFS pusta dla OS/2
>oraz
>partycje rozszerzoną
>3 NTFS Windows NT 4.0
>Instalacja OS/2 przebiegła bez większych problemów. Jednak po uruchomieniu
>komputera okazało sie , że instalator ustawił jako parycje aktywną partycje
>systemową OS/2 a partycje DOS ukrył.
> [...]

Zainstalować BOOT Managera z OS/2 i do niego podpiąć partycje : FAT-16 i HPFS.
Boot manager OS/2 będzie odpowiednio żonglował znacznikiem HIDDEN partycji.
Dokładnie taki układ funkcjonował mi bezbłędnie przez kilka lat.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21