Re: Nowy skrypcik

Autor: zubalo (zubalo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 11:39:49 MET DST

Jak proboje kompilowac to co wygenerowal skrytp pos VAC 3.6 to na etapie
linkowania pojawia sie blad. Linker mowie ze nie moze znalesc biblioteki
cpom30.lib (pisze z pamieci wiec co do nazwy mode sie mylic) . Jaki jest jej
odpowiednik w VAC 3.6?
Użytkownik Przemyslaw Dobrowolski <dobrawka_at_obta.uw.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:200108181800.f7II0qu54918_at_antyk.obta.uw.edu.pl...
> [...]
> Wystarczy uruchomić rskel.cmd i podać kilka parametrów np:
>
> Name of project:
> Hello
> Task list name:
> Hello World
> Main window height:
> 400
> Main window width:
> 400
> Author:
> John Doe
> Copyright text:
> (C) Copyright 2001 John Doe
>
> Po tych parametrach skrypcik wygeneruje kod który można skompilować pod
VAC