Re: BOOT i OS/2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 20:42:51 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się "zubalo" <zubalo_at_kki.net.pl> napisał że:
> Z tego co wiem Bootmenager OS/2 potrzebuje osobnej partycji a ja nie moge
> sobie pozwolic na tworzenie dodatkowej partycji.

Oszem, w takim razie albo leć po BSL'a, albo po VPart'a :) Oba świetne
:)

> A tak w ogóle to jak
> zainstalowac bootmenagera z os/2 jak system juz stoi?

Musisz mieć jakąś partycję do skasowania i tworzysz ją możliwie najmniej
mniejszą i dodajesz boot manageraz osowego, potem dodajesz do jego menu
partycje...
Albo łatwiej w partition magic (przynajmniej tych starsztych dobrych
wersjach) zmniejszasz partycje o jak najmniej i wybierasz z menu
instalacje Boot managera. Parinion Magic posługiwał się przynajmniej
wtedy BM z IBM'a.

--
                                   Dominik  Chmaj
  _|  _       o     o |_         www.dominik.kei.pl