Re: Modem ISDN

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 17:41:10 MET DST

Artur Alinowski wrote:
> =

> =

> Jak my=14l=EA nie chodzi tu o sprz=EAt a raczej o uwarunkowania
> prawno-strukturalne kt=F3re zosta=A0y w spadku po dawnych czasach. Po p=
rostu
> u nas jest tak =BFe w=A0a=14cicielem ca=A0ej infrastruktury telekomunik=
acyjnej z
> kanalizacj=B1 kablow=B1 w=A0=B1cznie jest TPSA. I jako monopolista wyko=
rzystuje
> to do maksimum. Konkurenci dopiero niedawno zaczelli dzia=A0a=E6 i z re=
gu=A0y
> [...]

Brak konkurencji spowodowany jest wadliwymi przepisami. Trzeba zmienic
przepisy i konkurencja sie zrobi sama. Tutaj (w USA) bylo podobnie, ze
monopolisci nie zgadzali sie wpuscic nikogo na swoja siec. Kongres
jednak przeglosowal kilka ustaw, ktore zmienily ten stan rzeczy. Teraz
za nominalna oplata (ktora jest limitowana, zeby oplacalo sie
konkurowac) firmy, ktore posiadaja siec telefoniczna *MUSZA* udostepnic
te siec konkurencji.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *