Re: Modem ISDN

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 21:48:29 MET DST

On Tue, 24 Jul 2001 17:42:50 +0200 (MET DST), Rafal Szymczak wrote:

>Brak konkurencji spowodowany jest wadliwymi przepisami. Trzeba zmienic
>przepisy i konkurencja sie zrobi sama. Tutaj (w USA) bylo podobnie, ze
>monopolisci nie zgadzali sie wpuscic nikogo na swoja siec. Kongres
>jednak przeglosowal kilka ustaw, ktore zmienily ten stan rzeczy. Teraz
>za nominalna oplata (ktora jest limitowana, zeby oplacalo sie
>konkurowac) firmy, ktore posiadaja siec telefoniczna *MUSZA* udostepnic
>te siec konkurencji.

Oj... Jak to ładnie powiedziane :-)))

Wiesz, że nadal czeka się w TP SA na założenie usługi lata?

Czekam 1,5 roku na założenie żałosnego SDI, pomimo to, że moje podanie było w
pierwszej dwudziestce to i tak czekam. I płacę około 10 centów za 3 minuty połączenia
z internetem (nie korzystam z ogólnodostępnego numeru TPSA, bo przez niego nie ma
nawet możliwości ściągnięcia źródeł Odina). Ogólnie rzecz biorąc nic się nie zmieniło i
na pewno ktoś poinformuje Cię, że się zmieniło.
U Nas chodzi o to, aby sprzedać (skarb państwa) pozostałą część akcji TPSA bardzo
korzystnie, a przy dobrej konkurencji firma jest tańsza o połowę :-))) Tak tu jest i tak
będzie :-( Już nie będę Ci wspominał o deficycie budżetowym i różnych aferach, bo i
tak nie zrozumiesz sytuacji :))

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 1d 0h 37m 33s 781ms (en).