Re: Modem ISDN

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 06:25:01 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> jeszcze ja slowko. jest cos takiego jak SDI (staly dostep do
> internetu). niestety oplata instalacyjna to jest polowa
> sredniej krajowej placy, poza tym usluga jest ostro limitowana > przez wszechobecnego polskiego monopoliste telekomunikacyjnego.
>np. za przylaczenie telefonu isdn zycza sobie dwa razy wiecej
> niz analogowego).
> dzialania politykow nie sprzyjaja niestety temu rynkowi.

1.Nie jest winą TP S.A., że jest monopolostą.
2. SDI nie jest limitowane przez TP S.A., a przez producentów sprzętu i
możliwości aktualnie istniejącej sieci - Na Pomorzu w wielu wypadkach
jeszcze poniemieckiej.
3. SDI kosztuje nieco poniżej tysiąca nie tylko przy instalacji, ale
także ma przypadłość w postaci abonamentu 166 zł +VAT.
4.Założenie pierwszej linii w analogu spadło w cenia do 50 zł.
5.Dokładnie ostatnie zdanie Pana Grzegorza jest główną przyczyną
aktualnego stanu nie tylko w telekomunikacji- patrz DTV.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >