Re: Modem ISDN

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 22:17:23 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

> Są, w większości przypadków w cenach niedostępnych do użytku prywatnego
> i dla niejednej małej firmy.

jeszcze ja slowko. jest cos takiego jak SDI (staly dostep do internetu).
niestety oplata instalacyjna to jest polowa sredniej krajowej placy,
poza tym usluga jest ostro limitowana przez wszechobecnego polskiego
monopoliste telekomunikacyjnego.

w polsce jeszcze bardzo dlugo nie wejda nowe technologie, a stare
technologie beda dosyc drogie (np. za przylaczenie telefonu isdn zycza
sobie dwa razy wiecej niz analogowego).
bedzie to tak dlugo trwalo, dopoki w polsce nie powstanie faktyczna
konkurencja pomiedzy 2 lub 3-ma silnymi firmami telekomuniacyjnymi.

dzialania politykow nie sprzyjaja niestety temu rynkowi. nie tylko
temu zreszta.