Re: Modem ISDN

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 23:18:33 MET DST

On 21 Jul 2001 00:27:44 +0200, mbs wrote:
>Grzegorz Szyszlo wrote:
>1.Nie jest winą TP S.A., że jest monopolostą.

Fakt.

>2. SDI nie jest limitowane przez TP S.A., a przez producentów sprzętu i
>możliwości aktualnie istniejącej sieci - Na Pomorzu w wielu wypadkach
>jeszcze poniemieckiej.

SDI jest jak najbardziej limitowane przez TPSA, możliwości sieci
sprowadzają się do jakości kabla miedzianego pomiędzy centralą a
abonentem. Połączenia międzycentralowe sa już w większości wypadków
(miasta) realizowane na światłowodach i podłączenia półki z HISami do
Polpaku nie stanowi większego problemu (technicznie of kors). Jeśli
pójdzie ISDN to SDI tym bardziej. A co do producentów sprzętu - RWT
tylko czeka na zamówienia. Niestety plany naszego monopolisty są z deka
inne. Na topie jest Neostrada z tym że 300 pln abonamentu to ja za
przeproszeniem pindolę. SDI nie zakładają bo w/g panienki z miejscowego
boku "producent nie dostarcza urządzeń" ew. termin realizacji przyszły
rok. Śmiech na sali, polecam szczerą rozmowę z kimkolwiek od Ericssona
albo z RWT która te pierdolniczki w Polsce wytwarza. Centrum Warszawy
jakby ktoś chciał wiedzeć.

>3. SDI kosztuje nieco poniżej tysiąca nie tylko przy instalacji, ale
>także ma przypadłość w postaci abonamentu 166 zł +VAT.

Co akurat jest kolejnym bandytyzmem naszego narodowego operatora. Ten
tysiąc za instalację pokrywa z dużym naddatkiem koszt urządzeń SDI.
Abonament to już czysty zysk.

Pozdrowienia
Artur

--
 _  _  ________     / name: Artur Alinowski
/ |/ |/ |__| | '   / email: artali_at_free.polbox.pl
|    |__| \  | 55 / ICQ#: 13244559
   Tragedią pchły jest absolutna pewność,
   że wszystkie jej dzieci zejdą na psy.