Re: Modem ISDN

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 20:28:40 MET DST

On Fri, 20 Jul 2001 17:12:16 +0200 (MET DST), Rafal Szymczak wrote:

>Panowie, oswieccie mnie w tym temacie. Dyskutujecie ISDN, ale to
>praktycznie jest juz przezytek. Czy w Polsce nie ma zadnej
>nowoczesniejszej i szybszej technologii dostepu do Internetu niz ISDN
>(np. kabel, DSL)? Jezeli Polska chce dorownac Zachodowi, to nie powinno
>sie sprowadzac odrzutow z Zachodu (czyli tego, czego Zachod chce sie
>pozbyc), tylko najnowoczesniejsze technologie. To jakby w dobie
>elektrycznosci wprowadzac z powrotem lokomotywy parowe, bo tanio je
>mozna kupic.

Są, w większości przypadków w cenach niedostępnych do użytku prywatnego
i dla niejednej małej firmy.

Niestety, jeżeli chodzi o usługi telekomunikacyjnej, to nadal jest pokomunistyczna
dżungla, z prześwitującymi gdzieniegdzie małymi światełkami. I tak będzie
jeszcze przez najbliższe kilka lat.
Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20