Re: Os2 i ram

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 23:28:50 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Jezeli chodzi ci o cusz... To sorry, ale pomysl troche, zanim zaczniesz sie czepiac.

Iosz pomyslalem (pisownia celowo przekrecona). A tak przy okazji, to
prosba do wszystkich uzytkownikow na grupie: czytajcie z laski swojej
swoja odpowiedz zanim ja wyslecie, ob ytle jets czasme przerkecen, ze
nei mozan zrozumeic o co hcodzi (jak widac trzeba troche czasu stracic,
zeby takie cos zrozumiec). Jak ktos jeszcze nie zrozumial, to tu jest
tlumaczenie: bo tyle jest czasem przekrecen, ze nie mozna zrozumiec o co
chodzi. Tu nie chodzi o brak znajomosci ortografii, tylko o to ze "palce
napisza szybciej niz pomysli glowa". Rezultatem jest przestawienie
kolejnosci liter. Mnie sie to zdarza bardzo czesto, ale widze ze nie
tylko mnie. Sugeruje zeby czytac odpowiedzi, w koncu nieznajomosc
technicznych arkanow nie swiadczy zle o czlowieku, ale niedbalstwo tak.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *