Re: Os2 i ram

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 01:30:59 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) napisał że:
> Zależy co robisz. Ale przy takiej ilości pamięci to plik wymiany możesz
> ustawić na 2 MB i pewnie przez najbliższy rok się nie ruszy.

On całyc zas coś tam sobie pochrupuje więc może ma za dużo tego
pliku....

> Ja mam 128 MB i plik wymiany zaczynam mieć wykorzystywany tylko wtedy,
> gdy uruchamiam debuger do javy lub aplikację w Javie, która buduje
> ComboBoxa z kilkudziesięciu tysiącami pozycji w menu.

128 jest całkowicie wystarczalne ale potrzeba była całkiem inna niż
warp. A tu teraz mogę to gospodarować...
A że jest tego ze 290 więc nie ma z tym co robić, dlatego chce
maksymalnie dopalić pamięcią sterowniki... :)

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj