Re: Os2 i ram

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 23:36:15 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Jest to konwersja atrybutow plikow z HPFS386 na HPFS, jakby na to nie patrzec...

Nie jest to konwersja, tylko usuniecie atrybotow. Gdyby to byla
konwersja, to mialbys te same atrybuty przeniesione do pliku NET.ACC.
Otoz nic podobnego, atrybuty sa tracone. Zeby je zachowac trzeba uzyc
BACKACC a nastepnie RESTACC, ale zas ta procedura ich nie usuwa. Jakby
na to nie patrzec, konwersja to nie jest.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *