Re: Os2 i ram

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 18:29:46 MET DST

On Mon, 2 Jul 2001 17:57:32 +0200 (MET DST), Rafal Szymczak wrote:

>Podczas normalnej pracy (nie mowie o CHKDSK) JFS jest szybszy od HPFS,
>ale wolniejszy od HPFS386. Widoczne jest to przede wszystkim w
>serwerach.

No i jeszcze taki jeden drobiazg :

Max volume size:
        JFS: 2T
        HPFS386: 64GB
        HPFS: 64GB

Max file size:
        JFS: 2T
        HPFS386: 2GB
        HPFS: 2GB

Te 2 GB w normalnej pracy (nie dla testów) złamałem wczoraj.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41