Re: Os2 i ram

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 17:43:45 MET DST

Piotr Grzybowski wrote:
> =

> On Sun, 1 Jul 2001, Leszek KUBRAK wrote:
> =

CS)
> [...]
> plikow mial bledy - ze musialem go recznie uruchomic, zeby
> sie dowiedziec ze powinien zostac uruchomiony przy starcie. poza tym
> byla nie wielka roznica w wydajnosci, nie pamietam wynikow benchmarkow,=

> ale nie bylo rewolucji. co do jfsa to zastanawia mnie jeszcze jedna
> sprawa, czemu ibm przylozyl sie az tak do tego zeby ten system plikow
> "cofnac" w rozwoju w wersji dla osa? chodzi mi o takie drobnostki jak :=

> rozroznianie plikow : Plik i plik, a takze o znaki: ?,* i im podobne,
> ktorych nie da sie uzyc. poza tym jfs jest calkiem calkiem.

W OS/2 (podobnie jak i w Windzie) systemy plikow sa CaSe InSeNsItIvE,
wiec to nie jest cofniecie. Osobiscie nie znosze wszystkiego, co jest
case sensitive. Jezeli juz, to systemy plikow powinny byc case
retensive, ale nigdy sensitive. Nawet hasla powinny byc case sensitive
tylko w przypadku super tajnych zastosowan.

A co do znakow, to ? i * sa to dzikie karty, ktore sluza do
wyszukiwania, wiec nie moga byc w nazwach. Jedyny powazny mankament JFS,
to to ze jeszcze nikt nie napisal Mini FSD do niego, wiec nie jest
bootowalny.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *