Re: Os2 i ram

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 01:31:29 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) napisał że:
> Zwykły HPFS ma ograniczenie 2 MB, tak więc pomysł nie jest najlepszy.
> Chyba, że masz na myśli HPFS386.

Właśnie... Co to jest ten hpfs386???
Bo od kąd pamiętam sądziłem że system plików, a brat mi teraz zamieszał
że sterownik do dysków jak się ma celerona...

Gdzie to dostać? jak to dostać? Czy dobrze działa? Jak mam warpa 4pl
@11pl to pójdzie? Są jakieś mądre narzędzia do tego???

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj