Re: niekillowalny

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 01:29:48 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl (Piotr Grzybowski)
napisał że:
> hymmmm.. fajnie, napisanie czegos takiego to nie jest raczej problem..
> uzywal bym newsreaderow, ale tepsa skutecznie uniemozliwia mi dostep
> do jakichkolwiek grup, mam dosyc szukania servera ktory laskawie
> przyjmnie polacznie z sieci tepsiarni, szkoda ze nie rozpoznaja
> ze to sdi:/

Chcesz listę serwerów?
Poza tym nie zawsze musisz mieć pełen dostęp do serwera. /me ma jakieś
20 w liście, a wysyłam zazwyczaj przez tepsiankę, może zapchana ale post
zawsze przejdzie.

> a tak swoja droga, to moze byc denerwujace, jest jakis namiar na
> czlowieka ktory sie zajmuje ta lista?

Tak :))
Pan Tomasz Surmacz - właściciel usenet'u... ;-)

> na raize nic nie mowia;-) wiec cicho...

Jakie ciii..? ;->>

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj