Re: niekillowalny

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 01:29:47 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl (Piotr Grzybowski)
napisał że:
> no tak, ale jesli chodzi o same odpowiedzi, to jest ok.

Jakby się przyczepić to i można się przyczepić... :->
wedle netykiety... ;)
no np teoja sygnaturka jest nieprawidłowo zbudowana ;-)

> ja czasem dostaje od kogos kaszane, ktorej nie da sie czytac, najpierw
> jest tysiac linijek pustych, na gorze jakies kretynskie naglowki...
> nie wiem co to tak robi, nawet nie chce sprawdzac, ale na 100% cos pod
> windoze i to dpoiero jest straszne! jak naprawde nie wiadomo
> co jest odpowiedzia, a co nie i gdzie ejst granica miedzy nimi...
> tak ze tutaj to naprawde jest niebo...

Bo tu nikt nie pisze w html'u... szczerze mówiąc nie mamy nawet za
bardzo jak... :))
Choć jak się uprzeć to zostaje netscape i jego colaborant :))

> hymm.. ja pine:> - tzn dostaje mailem i mailem odpowiadam, czy z moimi
> odpowiedziami tez sa problemy?

Owszem, gdyż nie masz tak jak większość podanej referencji. Nie wiem
dlaczego uparliście się na taką formę, przecież to strasznie niewygodne,
rozumię jak ktoś w pracy ma zablokowany port, ale w domciu to byście
jednak sobie zarzucili porządne czytniki newsów :)
Skoro preferujesz pine to polecam slrn'a pod warpa. Gwarantuję Ci że
będziesz zadowolony :)
Tylko pociągnij trochę skryptów bo goły jest niewesoły... :)
Przy okazji zmówcie się i wszyscy sobie pociągnijcie :)

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj