Re: niekillowalny

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 11:20:16 MET DST

On Sun, 1 Jul 2001, Wojciech Gazda wrote:

[ciach - trzeba uwazac..( Hiszpańska Inkwizycja ;-))]

> Są problemy - twoje maile nie układają się w wątek, zawsze ląują pod
> oryginalnym postem. Ciekawe, że nie napisano jeszcze sensownej bramki
> e-mail. Może się nie da?
hymmmm.. fajnie, napisanie czegos takiego to nie jest raczej problem..
uzywal bym newsreaderow, ale tepsa skutecznie uniemozliwia mi dostep
do jakichkolwiek grup, mam dosyc szukania servera ktory laskawie
przyjmnie polacznie z sieci tepsiarni, szkoda ze nie rozpoznaja
ze to sdi:/
 a tak swoja droga, to moze byc denerwujace, jest jakis namiar na
czlowieka ktory sie zajmuje ta lista?

> PS. Ale wielu innych też nie, można się przyzwyczaić...
 na raize nic nie mowia;-) wiec cicho...

pg

_____
Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl