Re: niekillowalny

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 01:29:46 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> napisał że:
> PS. Ale wielu innych też nie, można się przyzwyczaić...

Mnie to trochę irytuje bo najważniejsze odpowiedzi, znaczy się osób
które są jednymi z najlepiej znającymi temat, wypadają poza wątek i nie
są znaczone jako odpowiedzi... Przez to mając kilkanaście grup nie
zawsze zdążę popatrzeć czy gdzieś w wątku jest odpowiedź czy nie, a tak
to wygodnie widzę i odpowiadam. Na prawdę wygodne i komfortowe...

Dlatego proszę was postarajcie się jakoś rozwiązać sprawę. Przy okazji
jeszcze jedna prośba - zaczynajcie sigi od "-- " - będą je
cointeligentniejsze programy wycinać, ja i tak nie zostawie, ale czasem
to sigów jest więcej niż treści... :-(

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj