Re: Os2 i ram

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 01:31:06 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski)
napisał że:
> JA mam 128 i w tej chwili (PMMail, FC/2, PWICQ - po nocy nie ruszania) mam
> 40 MB free physical memory, a plik wymiany 32 MB. Jednak potrafi on
> urosnac przy wielu netszkapach np...

Ja dałęm plik wymiany na 130 mb i nigdy nie urusł, nawet jak miałem
jeszcze samo 32. Teraz tylko pytanie czy mu to nie za dużo... Żeby zbyt
dużo nie spowalniało znowu, bo pomóc to już chyba nie pomoże...

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj