Re: niekillowalny

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 30 Jun 2001 - 16:50:09 MET DST

On Sat, 30 Jun 2001 15:13:11 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>Kiedy kto zw cy siŕ dobrawka_at_asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski)
>napisa e:
>
>No nie wiem czy zawsze panowa , nawet do tej pory nie panuje, przyk adem
>jest Twˇj w aÂnie post. Odpowiada e Adamowi, a mimo to w hierarchii
>post widnieje pod lewhoo w g ˇwnym w tku...
>Nie wiem dlaczego ale zawsze wypadaj wam te posty i nie wiadomo kto
>komu odpowiada, dobrze e przynajmniej w pierwszej linijce to
>widnieje...
>Jakich czytnikˇw u ywacie? Nie ma tego u was napisane. Jak na warpa to
> [...]

Widzisz, bo nie wszyscy czytaja przez newsy. Ja mam subskrybowana te liste.

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 3h 09m 29s 609ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl