Re: niekillowalny

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Sat 30 Jun 2001 - 23:45:21 MET DST

On Sat, 30 Jun 2001, Ninik wrote:

> Kiedyś ktoś zwący się dobrawka_at_asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski)
>
> No nie wiem czy zawsze panował, nawet do tej pory nie panuje, przykładem
> jest Twój właśnie post. Odpowiadałeś Adamowi, a mimo to w hierarchii
> post widnieje pod lewhoo w głównym wątku...
 no tak, ale jesli chodzi o same odpowiedzi, to jest ok. ja czasem
dostaje od kogos kaszane, ktorej nie da sie czytac, najpierw jest
tysiac linijek pustych, na gorze jakies kretynskie naglowki...
nie wiem co to tak robi, nawet nie chce sprawdzac, ale na 100% cos pod
windoze i to dpoiero jest straszne! jak naprawde nie wiadomo
co jest odpowiedzia, a co nie i gdzie ejst granica miedzy nimi...
 tak ze tutaj to naprawde jest niebo...

> Nie wiem dlaczego ale zawsze wypadają wam te posty i nie wiadomo kto
> komu odpowiada, dobrze że przynajmniej w pierwszej linijce to
> widnieje...
> Jakich czytników używacie? Nie ma tego u was napisane. Jak na warpa to
> polecam Pronewsa, na prawdę świetny, choć i ma słabe punkty.
 hymm.. ja pine:> - tzn dostaje mailem i mailem odpowiadam, czy z moimi
odpowiedziami tez sa problemy?

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl