Re: sb64pci pnp

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 30 Jun 2001 - 15:07:32 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) napisał że:
> To są sterowniki do karty ISA nie PCI. A jeżeli tak bardzo ich
> potrzebujesz, to mogę je podesłać.

Cała tragedia polega na tym, że ta karta na niczym nie chce chodzić...
:(
W tym co mi podesłałeś to trzeba i tak zainstalować z systemu drivery do
awe lub sb16, tyle że żaden z tym mi nie wchodzi, ani z pnp ani z tych
zwykłych.

Co mam zrobić? Kto będzie wiedział jak to zainstalować??? Przecież taką
kartę to chyba musi się dać jakoś zainstalować... Z gusem maxem nie było

żadnych problemów żeby odpaliła. Tu nie chodzi nawet z tym co niby
kompatybilne... :((

Może ktoś w moim imieniu spytać w anglojęzycznych grupach warpowych? Bo
/me może conajwyżej czytać...

CU

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj