Re: niekillowalny

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 30 Jun 2001 - 15:07:30 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się dobrawka_at_asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski)
napisał że:
> W każdym razie na pl.comp.os.os2 zawsze panował "ład i porządek".
> Nie wiem, czemu nie czepiano się outlookowców jak pisali html'em.

No nie wiem czy zawsze panował, nawet do tej pory nie panuje, przykładem
jest Twój właśnie post. Odpowiadałeś Adamowi, a mimo to w hierarchii
post widnieje pod lewhoo w głównym wątku...
Nie wiem dlaczego ale zawsze wypadają wam te posty i nie wiadomo kto
komu odpowiada, dobrze że przynajmniej w pierwszej linijce to
widnieje...
Jakich czytników używacie? Nie ma tego u was napisane. Jak na warpa to
polecam Pronewsa, na prawdę świetny, choć i ma słabe punkty.

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj