Re: sb64pci pnp

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Sat 30 Jun 2001 - 23:49:57 MET DST

 luzno zwiazane z tematem: przydal by sie sdd dla kart dzwiekowych, bo z
dzwiekiem (glownie na cholernych sb) jest ciezko... nie wiem czy
komus sie udalo np. uruchomic sb128? trzeba chyba kupowac cos drozszego
niz sb... ja uwazam ze znalazlo by sie cos co jest obslugiwane
i nie jest zbyt drogie, problem ze sklepy nie sa zainteresowane
sprowadzaniem czegos takiego, kazdy solidny windowsiarz kupuje sobie
sblive, albo cos podobnego i ma wszystko gdzies...

pg