Re: Problem z uruchomieniem VoiceType w Merlinie (SB16VibraS)

Autor: Zgib (zbyszek_at_pangea.com.pl)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 10:52:28 MET DST

zbyszek_at_pangea.com.pl (Zgib) wrote in message news:<38f4814f.0106181517.5efe753_at_posting.google.com>...
> Czesc,
> Zainstalowalem sobie swojego starego Warpa. I mam teraz taki problem: otoz VT
> nie chce mi za bardzo wspolpracowac z moja karta muzyczna (jak mysle, tu jest
> problem). Wyglada to tak: gdyby nagrywac przez zwykly voice-recorder,
> to glos jest czysty, bez zarzutu (uzywam mikrofonu tego z pudelka).
> OS/2 Warp 4.0 US + fixpack 15
> Karta Creative SB 16 VibraS (CT2504)

Co do wykonanych przeze mnie badan karty to sugeruja one uszkodzenie
karty polegajace na jej przesterowaniu badz uszkodzeniu kanalow DMA
lub czego tam jeszcze.
W normalnym rekorderze toto dziala, ale juz VT sobie z tym widac nie
radzi. Po prostu bede musial zakupic nowa karte. I tu pytanie:
jaka dostepna obecnie karte dzwiekową mozna kupic (nie potrzebuje
zadnych bajerow, 17 glosnikow czy im podobone), tak zeby poprawnie
wspolpracowala z warpem? Mysle, ze powinna byc PCI, coby uniknac juz
jakichkolwiek problemow.
Pozdrawiam,
Zbyszek