Re: Dwie sprawy

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Thu 21 Jun 2001 - 22:55:19 MET DST

On Thu, 21 Jun 2001 09:56:40 -0500, Rafal Szymczak wrote:
>To ciekawe. Przy bootowaniu z plytki nie powinno byc tego komunikatu, bo
>system wtedy nie dba, czy masz jakies dyski twarde w ogole. Oczywiscie,
>gdy sie juz program instalacyjny uruchomi, to moze narzekac ze nie ma
>zadnego dysku twardego w systemie, ale nie powinien wywalic sie na
>starcie.

No wlasnie. Powinien się uruchamiać bez problemu. Niestety tego nie
czyni.

>Wydaje mi sie, ze nadal Twoj system startuje z twardego dysku. OS/2 w
>wersji CP ma dwie plytki. Z jednej sie system uruchamia i pozniej prosi

Na pewno nie. Wszystko jest poustawiane jak trzeba - bootowanie z CD w
biosie, własciwa płyta od CP. Poza tym na dysku mam nowe kernele
(Internal revision 14.065f) natomiast przy starcie z płyty pokazuje się
Internal revision 14.062A. Zreszta gdyby uruchamial się z twardziela to
zaladowal by się do konca. Bo z twardego uruchamia sie dobrze (16
bitowy os2dasd.dmd).
Sprawdziłem na czym konczy prace przy probie zaladowania z CDromu z CP.
Po zaladowaniu wszystkich basedevice laduje os2dasd.dmd a zaraz po nim
os2lvm.dmd. I wtedy pojawia się znajomu komunikat: Unable to operate
itd. Wyglada na to ze tym razem driver do lvm-a nie lubi mojego
komputera. Cholera mnie bierze. W końcu zwykły WARP 4 chodzi jak trzeba
a CP nawet nie chce się zbootowac, nie mowiac o upgrade starego
systemu.
Mogą być jeszcze dwie sprawy ktore mogą miec wplyw choc nie wiem jaki.
Zamiast stacji dyskietek 1.44 mam LS-120 na IDE. I na dysku jest
HPFS386 zamiast zwykłego HPFS-a.
Jeszcze spróbuję zrobić jednak te dyskietki instalacyjne z CP i
pokombinować coś z driverami.

Pozdrowienia
Artur

--
 _  _  ________     / name: Artur Alinowski
/ |/ |/ |__| | '   / email: artali_at_free.polbox.pl
|    |__| \  | 55 / ICQ#: 13244559
   Tragedią pchły jest absolutna pewność,
   że wszystkie jej dzieci zejdą na psy.