Re: Problem z uruchomieniem VoiceType w Merlinie (SB16VibraS)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 12:37:17 MET DST

>Co do wykonanych przeze mnie badan karty to sugeruja one uszkodzenie
>karty polegajace na jej przesterowaniu badz uszkodzeniu kanalow DMA
>lub czego tam jeszcze.
>W normalnym rekorderze toto dziala, ale juz VT sobie z tym widac nie
>radzi. Po prostu bede musial zakupic nowa karte. I tu pytanie:
>jaka dostepna obecnie karte dzwiekow mozna kupic (nie potrzebuje
>zadnych bajerow, 17 glosnikow czy im podobone), tak zeby poprawnie
>wspolpracowala z warpem? Mysle, ze powinna byc PCI, coby uniknac juz
>jakichkolwiek problemow.

Jak PCI to chyba SB Live... Chociaz sa jeszcze jakies inne popularne - jakies Crystale
itp. Ale ja tam siedze na poczciwym SB AWE64 ISA ;)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 4d 23h 28m 40s 257ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl