Problem z uruchomieniem VoiceType w Merlinie (SB16VibraS)

Autor: Zgib (zbyszek_at_pangea.com.pl)
Data: Tue 19 Jun 2001 - 01:17:49 MET DST

Czesc,
Zainstalowalem sobie swojego starego Warpa. I mam teraz taki problem: otoz VT
nie chce mi za bardzo wspolpracowac z moja karta muzyczna (jak mysle, tu jest
problem). Wyglada to tak: gdyby nagrywac przez zwykly voice-recorder,
to glos jest czysty, bez zarzutu (uzywam mikrofonu tego z pudelka).
Jednak, gdy rozpoczac nagrywanie, to zaczyna pracowac dysk i cos tam nagrywa.
Po zatrzymaniu i odsluchaniu tego, co sie nagralo z ledwoscia moge rozpoznac
co mowilem. Nie dziwie sie, ze warp tez nie mogl (straszne trzaski i zgrzyty).
Ktos moze wie co w trawie piszczy?
Dla uscislenia:
OS/2 Warp 4.0 US + fixpack 15
Karta Creative SB 16 VibraS (CT2504)
dysk systemowy scsi, duzo pamieci i szybki procek.
plyta: Asus p3bf
Probowalem juz roznych driverow, ale bezskutecznie. Karta pracuje na ustawieniach
standardowych.
Czy ktos pomoze?
Pozdrawiam,
Zbyszek