Re: Dwie sprawy

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Thu 21 Jun 2001 - 16:56:40 MET DST

Artur Alinowski wrote:
> =

> =

> OK brzmi rozs=B1dnie. Tylko jak mam zainstalowa=E6 Warp 4 CP? Przy pr=F3=
bie
> bootowania z p=A0ytki z CP mam ten sam komunikat. Zrobi=E6 dyskietki i
> podmieni=E6 OS2DASD na 16 bitowy? Nie chcia=A0bym reinstalalowa=E6 OSa =
tylko
> zrobi=E6 zwyk=A0y upgrade.
> =

To ciekawe. Przy bootowaniu z plytki nie powinno byc tego komunikatu, bo
system wtedy nie dba, czy masz jakies dyski twarde w ogole. Oczywiscie,
gdy sie juz program instalacyjny uruchomi, to moze narzekac ze nie ma
zadnego dysku twardego w systemie, ale nie powinien wywalic sie na
starcie.

Wydaje mi sie, ze nadal Twoj system startuje z twardego dysku. OS/2 w
wersji CP ma dwie plytki. Z jednej sie system uruchamia i pozniej prosi
o wlozenie wlasciwego dysku instalacyjnego. Po pierwsze, Twoj naped
CD-ROM musi miec mozliwosc bootowania. Jesli tak jest i na pewno masz
plytke startowa w napedzie, a system nadal uruchamia sie z twardego
dysku, to sprawdz w setupie, czy kolejnosc urzadzen bootowalnych jest
wlasciwa. Powinienes miec CD-ROM przed Hard Drive, a najlepiej to Floppy
-> CD-ROM -> Hard Drive -> Network w tej kolejnosci.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *