Re: Pare systemow

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Sat 16 Jun 2001 - 00:49:37 MET DST

On Tue, 12 Jun 2001, [iso-8859-2] Rafał Zawiślak wrote:

> W tej kwestii tylko dodam że win98 i OS/2 Warp4 też nie chcą
> zainstalować się na partycji utworzonej przez lvm-a.
eee.. nie mozliwe, robilem takie polaczenia... wlasciwie
chyba da sie wszystkie systemy razem instalowac, tylko czasem
trzeba sie mocno napocic - ale zawsze z winy nie normalnych
ludzi z drugiej strony szklanego ekranu (np cholernego gatesa)

> A kończąc sprawę mojego pytania od którego zaczęła się cała dyskusja, to
> muszę potwierdzić to, co powiedział kol. Rafał Szymczak - WinNT nie
> zainstaluje się na 4 partycji.
tak, co do tego to bylismy zgodni;-) ja bym tylko dodal: ze na zadnej
innej:) ale skoro mowicie ze nt w ogole da sie doinstalowac...

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl