Re: Pare systemow

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 11 Jun 2001 - 18:13:24 MET DST

Piotr Grzybowski napisał(a):
> ciekawe, bo robilem dokladnie tak samo(tylko lvmem), kilka razy i ani
> razu windoze nt nie wstalo... po prostu nie chcialo sie instalowac
> na pratycjach robionych lvmem, a dorobic partycji tez nie chcialo.

W tej kwestii tylko dodam że win98 i OS/2 Warp4 też nie chcą
zainstalować się na partycji utworzonej przez lvm-a.

A kończąc sprawę mojego pytania od którego zaczęła się cała dyskusja, to
muszę potwierdzić to, co powiedział kol. Rafał Szymczak - WinNT nie
zainstaluje się na 4 partycji.

--
pozdr.
icq: 22797583