Re: Pare systemow

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Fri 08 Jun 2001 - 23:14:12 MET DST

On Fri, 8 Jun 2001, Rafal Szymczak wrote:

> Oczywiscie. W mojej firmie partycjujemy dysk FDISKiem z OS/2, zakladamy
> Boot Managera i instalujemy OS/2 na widocznej partycji C:. Potem
> instalujemy NT i na koncu ustawiamy partycje Boot Managera jako aktywna
> Disk Administratorem pod NT. Wszystko dziala bezblednie.
 ciekawe, bo robilem dokladnie tak samo(tylko lvmem), kilka razy i ani
razu windoze nt nie wstalo... po prostu nie chcialo sie instalowac
na pratycjach robionych lvmem, a dorobic partycji tez nie chcialo.
 kurcze, czyli jednak jest to mozliwe, i dziala tak zupelnie
bez problemu? zaczynam sie zastanawiac co robilem zle (a stosowalem
wszystkie kombinacje).

> Natomiast, po uzyciu NT do partycjonowania dysku, OS/2 FDISK wykazuje
> blad w tablicy partycji i odmawia jakiejkolwiek akcji za wyjatkiem
> usuniecia partycji.
 podejrzewam ze fdisk z nt jest nie byt dobrym pomyslem..

pg