Re: Pare systemow

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Fri 08 Jun 2001 - 17:03:05 MET DST

Jan Gromadzki wrote:
> =

> on =A0ro 6. Czerwiec 2001 17:46, you wrote
> >
> =

> =

> Nieprawda, kiedy=14 instalowa=A0em NT (v.4) - na 1. partycji prim. (FAT=
16, system
> konwertuje j=B1 na NTFS) bez =BFadnych problem=F3w, na pewno nie by=A0a=
 zak=A0adana
> ona fdiskiem z NT. Komunikacji z OS2 nie by=A0o co prawda =BFadnej, ale=
 system
> startowa=A0 bez problemu z osowego bootmanagera.
> =

Oczywiscie. W mojej firmie partycjujemy dysk FDISKiem z OS/2, zakladamy
Boot Managera i instalujemy OS/2 na widocznej partycji C:. Potem
instalujemy NT i na koncu ustawiamy partycje Boot Managera jako aktywna
Disk Administratorem pod NT. Wszystko dziala bezblednie.

Natomiast, po uzyciu NT do partycjonowania dysku, OS/2 FDISK wykazuje
blad w tablicy partycji i odmawia jakiejkolwiek akcji za wyjatkiem
usuniecia partycji.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *