Re: Pare systemow

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Wed 06 Jun 2001 - 17:32:04 MET DST

On Mon, 4 Jun 2001, [iso-8859-2] Rafał Zawiślak wrote:

> Mam male pytanko. Otoz jakis czas temu kupilem duzy dysk i nie mam za
> bardzo co z miejscem robic ;-). Chcialbym zainstalowac WinNT4 ale
> pojewia sie tu male ale. A mianowicie:
> Sytuacja na dysku wygląda następująco:
> -BootManafer Podstawowa 2MB
> - OS/2 Warp 4 podstawowa 1000 MB
> - Win98 podstawowa 1000 MB
> - puste logiczna 1000 MB
> - OS/2 WSeB logiczna 1000 MB
> - Dane Win32 logiczna 4000 MB
> - Soft OS/2 logiczna 3000 MB
> - Dane OS/2 logiczna 6000 MB
> - puste logiczna 2000 MB
> - BeOS 5Pe logiczne BFS 1000 MB
> [...]
 a czy da sie doinstalowac NotToday w jaki kolwiek sposob?
 bo prawde mowic, keidys probowalem... i windozent chcialo sie instalowac
wylacznie na partycjach, ktore byly zrobione przez windozent i nic innego.
dodatkowo jak pojawiala sie jakakolwiek partycja zrobiona czym kolwiek, to
NieTe przestawaly sie bootowac.
 prawde mowiac tez chcial bym uslyszec jakies rozwiazanie, czy ktos
w ogole polaczyl nt z czym kolwiek innym na tym samym dysku? bo ja
uwazam ze z wyjatkiem robienia wszystkich partycji windozent nie
da sie tego zroib - przynajmniej jak probowalem fdiskiem, lvm i innymi
z innych systemow bylo jak wyzej = kasza.

pg