Re: siec na kompie... i iksy

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 20:51:25 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się MPSC_NewsGateway-MPSCSN1_at_f2virt.onet.pl (MPSC
NewsGateway-MPSCSN1) napisał że:
> Najszybszym sposobem jest przeinstalwoanie samego TCP/IP - tylko
> Windowsowcy z powodu takiego drobiazgu przeinstalowuja caly system...

Dobrze dobrze. A co jeśli Ci powiem że to nic nie dało? Kompletnie nic!
Zero rezultatów. Przeinstalowanie tcpip na nic się zdało. Nawet nie
dodał program wpisów do syslevela.

> Njpierw sprobuj odinstalowac TCP/IP za pomoca uninstall ktory jest
> gdzies w folderze z konfiguracja systemu. Nalezy o ile sie nie myle
> usunac najpierw TCP/IP a pozniej IBM Peer (ktore usuwa tez MPTS-a).

Nie mam za dużo czasu na taką zabawę. Dyskietki gdzieś tu leżą cały
remament mi nie zajmie dużo czasu więc chyba waro to szyko zrobić... :)

> Jesli to sie nie uda - nalezy usuwa recznie:
(...)
> Oszczedzisz sporo czasu - ostatnio wywalalem w ten sposob TCP/IP4.3
> ktore wieszalo mi system, zastepujac je stara dobra wersja 4.1.

Ja miałem coś o nazwie 4.00e potem zupgrjdowało się do 4.02t a i była
4.01b i w końcu nie wiem która najlepsza. Żadna nie chce mi pinga
ruszyć.
Podejrzewam że to przy instalacji się dziabneło i dlatego lepiej by było
przeinstalować.

> PS. Co do EMX-a - czy na sciezce LIBPATH nie ma aby kilku wersji
> emx.dll? Bo moze brac starsza wersje 'zaczjana' gdzies w katalogu ktory
> jest na tej sciezce wczesniej...

Wątpię. EMX'a zawsze łąduję z jednego katalogu i nic innego siedzieć tam
nie może. Jest ładna wersja d i tak ma chyba być :)

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj