Re: siec na kompie... i iksy

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 20:51:26 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się animus_at_irc.pl (Animek) napisał że:
> prawda to, ale przyczyna była gdzie indziej. z tej starej było to
> samo, trzeba było formatnąć partycję

No to biorę się jeszcze bez Ciebie za to :)

> Ale czekaj... precyzyjniej: ping chodzi ci wszęddzie oprócz localhosta?

Nie. Ping gdziekolwiek by go nie wysłać daje "icmp: unknown protocol".
Sieć jest ale nie ma zapisanej nawet nigdzie jej wersji... :(
Coś się pokopało ostatnio w instalacji... :(
Przywieź mi swój image to sobie może pójdę na łatwiznę... ;)

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj