Re: siec na kompie... i iksy

Autor: MPSC NewsGateway-MPSCSN1 (MPSC_NewsGateway-MPSCSN1_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 12:59:51 MET DST

Ninik wrote:

> Kiedyś ktoś zwący się MPSC_NewsGateway-MPSCSN1_at_f2virt.onet.pl (MPSC
>
> Dobrze dobrze. A co jeśli Ci powiem że to nic nie dało? Kompletnie nic!
> Zero rezultatów. Przeinstalowanie tcpip na nic się zdało. Nawet nie
> dodał program wpisów do syslevela.

Cudow nie ma - jak miales po reinstalacji to TCP/IP skonfigurowane?
Jakie objawy?

[ciach!]

> Wątpię. EMX'a zawsze łąduję z jednego katalogu i nic innego siedzieć tam
> nie może. Jest ładna wersja d i tak ma chyba być :)

I co z tego? Ja mialem wlasciwa biblioteke emx.dll w katalogu dajmy na
to /os2prog/emxrt/dll, a druga starsza w /watcom/binp/dll - ta druga
sciezka byla wczesniej w LIBPATH i rzecz jasna programy sie sypaly (np.
Apache).

Wojciech Gazda                | Software Engineer
mailto:AWG002_at_email.mot.com   | Motorola Polska Software Center
tel: +48 12 429-80-00 ext.533 | ul. Jodlowa 13a
fax: +48 12 429-80-70         | 30-252 Krakow, Poland
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2