Re: siec na kompie... i iksy

Autor: MPSC NewsGateway-MPSCSN1 (MPSC_NewsGateway-MPSCSN1_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 10:00:24 MET DST

Ninik wrote:

> To chyba najszybszy sposób. Nie zajmie mi to dużo czasu a w naprawianie
> się bawić nie mam czasu sam... Dane i programy mam na odzielnej partycji
> i jest lepiej tak :))

Najszybszym sposobem jest przeinstalwoanie samego TCP/IP - tylko
Windowsowcy z powodu takiego drobiazgu przeinstalowuja caly system...

Njpierw sprobuj odinstalowac TCP/IP za pomoca uninstall ktory jest
gdzies w folderze z konfiguracja systemu. Nalezy o ile sie nie myle
usunac najpierw TCP/IP a pozniej IBM Peer (ktore usuwa tez MPTS-a).
Jesli to sie nie uda - nalezy usuwa recznie:

1. Oczyscic sciezke LIBPATH w config.sys ze wszystkiego co ma w sobie
katalogi MPTN, IBMLAN, IBMCOM, TCPIP i przeladowac system aby 'puscilo'
dll-e.
2. Wykasowac powyzsze katalogi.
3. Znalezc i usunac pliki: SYSLEVEL.TRP, SYSLEVEL.MPT, SYSLEVEL.TCP
4 Z CD-ka instalacyjnego puscis /IBMINST/NETINST.exe (moze byc w innym
katalogu - nie pamietam takie rzeczy robi sie w OS/2 raz na pare lat).
TCP/IP wraz z MPTS powinno Ci sie zainstalowac jak zloto i co wazniejsze
dzialac.

Oszczedzisz sporo czasu - ostatnio wywalalem w ten sposob TCP/IP4.3
ktore wieszalo mi system, zastepujac je stara dobra wersja 4.1.

PS. Co do EMX-a - czy na sciezce LIBPATH nie ma aby kilku wersji
emx.dll? Bo moze brac starsza wersje 'zaczjana' gdzies w katalogu ktory
jest na tej sciezce wczesniej...

Wojciech Gazda                | Software Engineer
mailto:AWG002_at_email.mot.com   | Motorola Polska Software Center
tel: +48 12 429-80-00 ext.533 | ul. Jodlowa 13a
fax: +48 12 429-80-70         | 30-252 Krakow, Poland
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2