Re: siec na kompie... i iksy

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 20:09:25 MET DST

Ninik wrote:
> ifconfig lan0 66.24.7.122 netmask

nie ma maski? to musi byc ustawione.

> Chyba nie. Mam emxa i to właśnie 0.9d, ajk grzecznie pisali. Wiele softu
> nie chce łazić bez tego...

> Tu są zmienne? Idę zajrzeć :)

nie zmienne a pakiety. i sprawdz sobie czy na pewno emx ci chodzi
prawidlowo, bo mogles sie machnac i tylko myslisz ze emx masz
zaladowany. przeczytaj instrukcje do niego.

btw. masz naprawde bardzo dziwne objawy. ja bym sie nie szczypal
i po prostu zainstalowal jeszcze raz przy takich cyrkach.
z tym ze przy sieci zawsze podawaj IP i maske. to koniecznosc.

> Kilka programów co chce emxa działa, bez zastrzeżeń więc chyba dobrze
> jest :)

niekoniecznie. odpal polecenie ktore oni zalecaja w instrukcji.

> Jest wszystko dobrze, tylko ping daje tego unknowna... :-(

czyli jest niedobrze. ping na wlasne interfejsy musi chodzic.