Re: stary CD z Warpem?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 20:15:52 MET DST

Olek wrote:

> Robiac porzadki znalazlem plytke z przed lat.
> Demonstration Copy OS/2 Warp try & buy
> dolaczana do PC World Komputera.
> Pamietam, ze nie dalo sie tego zainstalowac
> bo sie sytem wieszal na samym poczatku po
> wgraniu na HD. Wtedy nie mialem sieci i nikt
> nie umial mi odpowiedziec co jest.
> Czy mam wyrzucic te plytke?

tak. to bardzo stara wersja, beta warp3 bez sieci i bez kodu windows3.1
ma cala mase bykow (i tak chodzila stabilniej niz owczesna winda),
lecz niestety ma blokade czasowa. po jakims tam terminie nie da sie
z tym nic zrobic. ta plyta jest pomalowana na zolto. tak?
tez ja mam i sie zastanawiam czy wyrzucic :) chociaz moze zatrzymam
na pamiatke, bo to pierwsza plyta jaka kiedykolwiek w polsce
pojawila sie z czasopismem komputerowym.