Re: siec na kompie... i iksy

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 21:48:51 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał że:
> nie ma maski? to musi byc ustawione.

Ciul go już wie... Chyba coś się mu pokochało. Ustawiałem maskę ale
zanikła po przeinstalowaniu tcpip, tak jak ostatnio mi tu ktoś kazał.
Nie poprawiło to wpisów z syslevela, ale jak widać popsuło wpisy z tego
pliku... :(

> nie zmienne a pakiety. i sprawdz sobie czy na pewno emx ci chodzi
> prawidlowo, bo mogles sie machnac i tylko myslisz ze emx masz
> zaladowany. przeczytaj instrukcje do niego.

Czytałem i mam dobrze wg tego... Problem leży w tcpip. Mam go zrąbanego
i to jest główna przyczyna...

> btw. masz naprawde bardzo dziwne objawy. ja bym sie nie szczypal
> i po prostu zainstalowal jeszcze raz przy takich cyrkach.

Przeinstaluję jak brat mi przywiezie płytkę spowrotem, mój backup jest
lewy chyba... Zresztą wział mi tamtą bo z tym miał problemy... Hehhe...

> z tym ze przy sieci zawsze podawaj IP i maske. to koniecznosc.

Była ale wycieło mi ją. Przy starcie staje mi komp i każe enter dawać.
Pojawiło się to wraz z przeinstalowaniem dwa dni temu tcpip, no i kisiel
się z tego zrobił. Najszybciej to to przeinstalić... :)

> niekoniecznie. odpal polecenie ktore oni zalecaja w instrukcji.

Aha. No dobrze. Popróbuję i zobaczę. Ale wątpię by to była przyczyna
problemu...

> czyli jest niedobrze. ping na wlasne interfejsy musi chodzic.

Nio. Jest nawet gorzej. Iksy dlatego stają bo nie znajdują serwera
localhost, znaczy się mówią że jest timeout z niego... :(
Dziwne że ftp na to działa, apach został też zmuszony i też już działa
:)
Tylko isky się zbuntowały... l;)

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj