Re: IBM przeszedl samego siebie

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 08:16:16 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Kupilem nowa myszke z pokretlami i postanowilem sciagnac driver. I co? Trzeba miec
> subskrypcje software choice!!!
>
> Rozumiem jeszcze fixy, ale drivery?!
>

> Lech Wiktor Piotrowski

Tam musi być ktoś bardzo chory! - przecież sprawę OS/2 przegrali między
innymi dlatego, że instalkę systemu ciężko spiratować. Próbowałem z
warpem 3 PL i wywala się na piątej dyskietce - nagranie dobre, bo
zrobione z niego dyskietki wchodzą, a CD nie przejdzie.

I co zarobili? g...

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >