Re: Skanowanie pod OS/2

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 08:05:12 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> BEzplatne: sane i pmsane (hobbes), platne cfm i sti. cfm to bodajze www.cfm.de (ale nie
> wiem, bo inteligentnie w about nie podaja adresu, a readme nie ma ;), a sti to niestety
> nie pamietam.
>
> Ale glownie licz na skanery SCSI

Nie tylko SCSI - Niemcy zrobili oszukiwaczkę, którz udaje że pararell,
lub USB to SCSI i idzie przez SANE - tak przynajmniej wynika z pliku
sane-hp_5.html, ale czy to działa pod OS/2? - inne pliki nie
potwierdzają, a sam nie ćwiczyłem - może ktoś, kto ma dostęp do takiego
skanera by spróbował?

Skanery SCSI są drogie, na eksperymenty w ciemno finansowo mnie nie
stać, a uruchamienie windy tylko dla skanera wykończyło by mnie
nerwowo.
Brrr - aż mnie otrząsa na samą myśl.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >