Re: kurde-Fix39PL

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 05:10:12 MET

Jerzy Michniewski wrote:

> Jurek Michniewski
No to jesteśmy w domu - czyli dobrze poszło.

W takim razie (o ile dobrze pamiętam) ostatni polski Fix ma numerek 35 -
był gdzieś publikowany? - przeszukałem swoje CD i nie znalazłem:(( , a
potrzebny, bo w graficema chodzić Elsa.
Zawsze można ręcznie zrobić mixa, lecz to kupa zabawy.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >