Re: Skanowanie pod OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 20:06:16 MET

On Wed, 14 Mar 2001 18:51:36 +0100 (MET), Hubert wrote:

>Wybaczcie, wiem ze jakis czas temu ktos dzielil sie informacjami czym
>mozna skanowac pod OS/2. Jak nie trzeba to czlowiek olewa, a teraz mi na
>gwalt potrzeba. Jakies nazwy programow, adresiki stron? (Wiem, wiem -
>moge zajrzec do archiwum, ale zrozumcie: chodze na modemie i
>przegladanie archiwum nieraz sie straaasznie ciagnie, a wyszukiwarki,
>jak to wyszukiwarki - produkuja duzo smiecia.) Chcialbym gdzies zobaczyc
>liste obslugiwanych skanerow. TIA i prosze o wyrozumialosc.

BEzplatne: sane i pmsane (hobbes), platne cfm i sti. cfm to bodajze www.cfm.de (ale nie
wiem, bo inteligentnie w about nie podaja adresu, a readme nie ma ;), a sti to niestety
nie pamietam.

Ale glownie licz na skanery SCSI

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 1h 15m 34s 593ms (en).