Skanowanie pod OS/2

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 18:37:30 MET

Wybaczcie, wiem ze jakis czas temu ktos dzielil sie informacjami czym
mozna skanowac pod OS/2. Jak nie trzeba to czlowiek olewa, a teraz mi na
gwalt potrzeba. Jakies nazwy programow, adresiki stron? (Wiem, wiem -
moge zajrzec do archiwum, ale zrozumcie: chodze na modemie i
przegladanie archiwum nieraz sie straaasznie ciagnie, a wyszukiwarki,
jak to wyszukiwarki - produkuja duzo smiecia.) Chcialbym gdzies zobaczyc
liste obslugiwanych skanerow. TIA i prosze o wyrozumialosc.

Pozdrawiam
Hubert

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2