Re: Warp i NeWare

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 20:27:08 MET

On Wed, 14 Mar 2001 18:22:42 +0100, Grzegorz Szyszlo wrote:

>a masz w tym czasie jakies odpalone aplikacje ktore zezeraja procesor?
>jaka jest zajetosc procesora (na wskazniku w pasku) przy bezczynnosci
>i przy kopiowaniu?

Nic innego w tym czasie nie działało, system nie jest zaśmiecony - świeżo po
instalacji. Kopiowanie z serwera 3 Mb w oknie dos za pomocą xcopy trwa kilka
sekund, w oknie OS/2 kilka minut. Wskaźnik zajętości cały czas na minimum
(celeron 633). Wskaźnik reaguje, gdyż jak uruchomię Borlad Pascal to rośnie
na max. Obok stoi taki sam klient na Warp 3 (486 Dx4) i działa bez zarzutu.

Jurek Michniewski