Re: karta sieciowa - konfiguracja

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 16:50:46 MET

On Mon, 5 Feb 2001, Jan Gromadzki wrote:

> Bardzo dziekuję za podpowiedzi, choć ciągle nie mogę sobie poradzić z tą
> kartą. Co do MPTS to straciłem nadzieję, że cokolwiek uda mi się przy jego
> pomocy zrobić. W sumie może sensownie byłoby dołączyć do FAQ opis fixowania
> innych składników systemu, bo wcale nei jest to oczywiste. Może uda mi sie coś
> zdziałać przez edycję plików, o których mowa w poradach, ale gdyby ktoś miał
> jeszcze jakieś sugestie w sprawie instalacji kart Genius (niestety, sposób z
> wzorowaniem się na ustawieniach innej karty w moim przypadku zawodzi,
> bo mam do
> [...]
 Instalowalem jakiegos geniusa, pod osem i tez mialem problemy, mimo ze
producent dostarczyl sterowniki. Nie bylo to u mnie, ale zaraz sprawdze
jaka to byla karta.
 Probowales dodac ten sterownik do tej listy z mptsa, przez podanie
scierzki do plikow? Nie pamietam dokladnie jak sie nazywa przysick na
ktory sie klika, ale to jeden z tych trzech pod lista.. cos jak 'other
driver..' albo cos takiego. Nie zadziala prawdopodobnie, ale mozesz
sprobowac.
 Jak tylko pojde do kumpla, to skopiuje pliki ktore tam edytowalem i wysle
tu.

pg